Kızlar ilk doğumumda da sıkıntılı gecti hep hastanede yattım be erken doğum yaptım suyum hep sinirdaydi 33 de doğdu. Şimdi 2. Gebeliğim bugün doktor suyun sınırda olduğunu söyledi gerçekten cok korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaya hastanede yatmaya aynı durumlardan geçmeye ne gücüm var ne psikolojim ciddi anlamda yok yani bitik bi durumdayım bu niye boylw oluyor ya su neden azalır niye biter sıkıntı ney kimse de söylemiyor artik ne yapacağımı şaşırdım havuc suyu deveci armudu diyolar ya yapıyorum da suyumu da içiyorum eee daha ne dert ne yani . Yurumiyimmi hic imkansız çocuğum var asla durmuyor yardımcı olacak hic kimsemiz de yok ne ana ne baska bisey . Siz varsınız akıl danisacabilecegim ,cidden tükendim ne diyim Allah büyük..