Melkay evet hayırlısıyla yakında kucağınızda olacak minik motivasyonunuzu düşürmeyin hareket etmeye devam edin. Bende 39.haftaya girdiğimde eşime bebek gelmeyecek sanırım suni sancıyla doğururum artık diyordum ama inanın minikler gelecekleri zamanı çok güzel biliyorlar