Konudan bağımsız olarak bir şey sorucam sizlere 🫠
Gece sabaha kadar vajinamda aşağı baskı aynı zamanda sancı büyük abbdest hissim vardı şuan iyiyim ama sabaha kadar çektim ve 1 haftadırda pelvis kemiğimin ağrısından yürüyemiyorum 36+6 olduk geçen hafta doktorum bebeğin baş aşağı normal gelmek istediğini söyledi gecede böyle oldu bide aşırı idrarım var gibiydi baskıyla beraber bu doğumun yaklaştığını mı gisteriyor🤭🥺