Bende tam 38+1 de doğum yaptım son zamanlarda sancılarım oluyordu sıklaşmıştı zaten evet doğru göbek düşmesi oluyor kendiniz farketmeseniz de etrafınızdakiler mutlaka söyler size sabaha karşı benim suyum gelmişti ilk doğum olmasına rağmen korkmamıştım çok şükür duşumu aldım öyle gittim hastaneye sancım yoktu açılmam vardı ama 4 saat sonra doğum yapmıştım ben suni sancı ile