Ya bu doğum kasılmaları sancısı, gaz sancısına benzer bir şey mi? Önce regl ağrısı gibi hissediyorum sonra karnımın etrafında inanılmaz bir sancı oluyor. Gaz sancısı gibi ama gazım yok yürüyünce kendisi gidiyor. Oturunca bi daha başlıyor. İlk olduğu için anlamıyorum :(
Tebrik ederim bu arada, sağlıkla büyütün yavrunuzu ♥️🌸🥰