Sena_sarac User6 ay maşallah ne güzel ne kolay olmuş doğumunuz inşallah benim de böyle kolaylıkla olur
hamilesavis19 Vaktinde şöyle hızlı doğum yapabilmek hayalim diyebilirim 🥲sizin adınıza çok sevindim İnşallah bahtı, ömrü güzel olsun yavrucanın 💝
Ggxx Maşallahh ne kadar güzel bir doğum hikayesi. Sağlıkla büyütün inşallah. Darısı bebek bekleyen annelerimizin başına 🙏🏼
Mrv3cks User6 Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️ nişanınız ne zaman geldi acaba hergün nişan gelecek mi diye geçiyor zamanım 🥹😁
Ezgi3545 Tebrik ederim gözünüz aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ☺️ kasılmanız oldugunda beklemeniz gerektiğine nasıl karar veriyorsunuz? Bi de doğuma kadar kaç kilo aldınız yaşınız kaç acaba?
User6 Ezgi3545 ben doğum kasılması olduğunu anlasam giderdim hastaneye 8-10 kilo arası bi kilo alımım oldu yaşım 29
rzyemrykvrk User6 bende karnıma bastırdıkları için ikinamamistim bastırmayın dedikten sonraki ıkınmamda çıkmıştı bebeğim
User6 rzyemrykvrk evet obaskı çok rahatsız edici gerçekten biri karnıma bastırıyo diğeri vajinayı çekiştiriyo odaklanamıyo insan 😅
Ezgi3545 User6 kilo alımınız çok iyi çok kilo almadığımız için mi acaba böyle kolay oldu keşke ben de az kilo alsam ya 😄 son trimesterde mi alınıyor daha çok?
User6 Ezgi3545 kiloyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum doktor açıklığa bakarken bişeyin çok ince dedi rahim den bahsetti sanrm onla ilgili olabilir belki 😅