Parinas LadyX benim de 2nci doğumumda çok geç etki etmişti suni. Hatta sürekli veriliyor diye birden artar diye korkmuştum ama öyle olmadı yine de hafif hafif başladı. Güzel ilerledi. İnşallah sizin de öyle olur. Sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏼
Parinas LadyX ağrı eşiğiniz yüksek olabilir. Bi de su gelmeden sancı hafif oluyor zaten. Suyu patlatınca şiddetleniyor korkutmuş gibi de olmiim ama hazırlıklı olmakta fayda var 🙃
myangelson LadyX yaa ne dedim ben belki birden olur doğum diye 😄😄 Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
miraygkt LadyX aynı durumdayız pazartesi biz de yatış yapıp suni sancı almaya başlayacağız. Bu süreçte egzersiz yapıyor musunuz odada ya da sancı artması için başka bi şey yaptırıyor mu ebeler
LadyX Melkay açılmam 5 cm oldu. Nişan geldi 🥰 suyum henüz gelmedi. Saat 16.00′da son suni sancı verilecek
Onu_beklerken LadyX bizim burdaki ebeler 7-8 cm de suyun gelmesi daha iyi diyorlar. O ağrılarla hemen bitiyormuş doğum. Sağlıkla alın kucağınıza
mucizebebegimmm LadyX estağfurullah, dualarım sizinle 🌸 güzel haberi de paylaşmayı unutmayın inşallah 🙏🏻