mucizebebegimmm LadyX estağfurullah, dualarım sizinle 🌸 güzel haberi de paylaşmayı unutmayın inşallah 🙏🏻
AdaEcem LadyX Allah yardım etsin, çok sancılı olmadan hemen doğurursn inşallah 🤲. Kaç haftalık oldu, ilk gebelik mi? Benm 3. Gebeliğim di 25 temmuz doğum yaptım çok şükür 🤲
Parinas LadyX yarılamışsınız. Zaten sonrası birden ilerler umutsuzluğa kapılmayın. Bi bakmışsınız 8 9 cm olmuş hadi doğumhaneye diyorlar ☺️
LadyX Parinas canım yok malesef 12saattir hastanedeyim suni sancı 6cm kadar açabildi şu an ise bebeğin kalp atışı düzensiz çıkıyor. Her an sezaryen alabilirim dedi 🥲
LadyX Yazmelegi_ suyum gelmemişti kanamam başladı plasenta ayrılmaya başlamış doktorum acil sezaryene aldı 🥹 ama her şey yolunda 🙏🏻