LadyX emirmom beni korkutan çok oldu öncesinde açıkçası zor olur vs diye ama şu an ikinci dozu verdiler ben abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum regl sancısı gibi başlıyormuş hafif. Tabii ki sonrasında artabilir ben yine güncellerim
Melkay Ay Allah bir nefeste kucağınıza almayı nasip etsin sevindim sizin adınıza 🤲🏻💖 süreciniz nasıl ilerleyecek çok merak ediyorum
LadyX Melkay suni sancı veriliyor iki saatte bir. Sürekli nstye bağlı şekilde kontrol ediyorlar. Bebek strese girecek mi diye. Her şey yolunda şu an 🤗
LadyX sibell77 Amin sağ olun iyi ki varsınız 🥰 dualarınız çok kıymetli. Beklemedeyiz henüz. Doğunca bilgilendiririm
Parinas LadyX benim de 2nci doğumumda çok geç etki etmişti suni. Hatta sürekli veriliyor diye birden artar diye korkmuştum ama öyle olmadı yine de hafif hafif başladı. Güzel ilerledi. İnşallah sizin de öyle olur. Sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏼
iknrkc LadyX muhtemelen banada suni sancı verecekler ilk doğum benimde kız çok endişe ediyorum bu söylentilerden falan tüm detayları aktar bana lütfen, 🥲
bahar-34 LadyX Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım. Ve tüm doğuracaklara yardım etsin ❤️🙏
LadyX Accountant mutlaka haber veririm ama inanın dayanılmayacak gibi değil biz kadınlar çok güçlüyüz 😍
aybalasmom LadyX Rabbim tek nefeste su gibi doğum nasip etsin. İkinize sağlık sıhhat diliyorum. Bebişinizle mutlu huzurlu hayırlı uzun ömürler 😍🙏