Kızlar test yaptım ama sabah değil misafirlikteydim o yüzden sabahleyin yapamadım şimdi yaptım o da çok zaman geçmedi yani tuvaletim çok tutmadım acaba ondan mı çok yine belli belirsiz çizgi var ama sabah yapmadım diye mi acaba olmasa her testtede silikte olsa çıkar mı anlamadım