Sarkac hanı strese uzak dur diyolar ya gulesim var o mümkün değil normal hayat bile benim stresli imkan yok ki Uzak durmama ama evet bir kere başıma geldi 1 ayı daha başı test yaptım ama negatif 1 ayı sonra regl geçkti onu bile fakinda değildim eşim ayin kaç sormuştu aklıma geldi Regl olmadığımı ve 2 gün geçmişti hata söktürücü yazdircaktim arkadaşım içme test yap demişti