Sarkac visnelicheescake bende 1.5 yıldır deniyorum bu testi başka testleri aldım hiç bana az da olsa çizgi vermemişti ondan ümitlendim
Sarkac Feyyzaa 1.5 yıldır deniyorum o kadar test yaptım canım hiç gölgede olsa çıkartmadı iki gündür silikte olsa çıkıyor o beni umutlandırdı kan versem erken mi sence
Feyyzaa Sarkac inş vardır canımmm ama bende yalancı pozitif verdi Miema bebetime prodoctor en son Awox yaptım net çizgi vardı beta 2 çıktı en son gittiğimde işte düşün . Senin kaç gün kaldı regle
Busranur_mnts Sarkac prodoctor ve awox kullandım önce gölge sonraki gün çizgi daha belli oldu öyle kan verdim aynı marka ile 1 2 gün daha test yap istersen koyulaşma olunca kan verirsin
Sarkac Feyyzaa ayy ciddimisin insan napcgni şaşıriyor bata 10 gün var ama ben bu ay erken yumurtladm ondan
Sarkac Busranur_mnts albiden tekrar alıyım o zaman yarın denerim emin olsam rahatlicam ikilemde kalmak kotu
Feyyzaa Sarkac bir iki gün daha bekle hep aynı marka ile koyuluk takip et bence albiden devam et kuşum erken gebeliklere güven kalmadı ❤️
Sarkac Feyyzaa bugün annemin oraya giderken alayım o zaman testi dediğim gibi yapayım takip edeyim o zaman belli olur şimdi kan verip de sonra çıkmayınca insan daha çok üzülüyor
Feyyzaa Sarkac evet canım inşallah güzel haberle gelirsin bende aynıyım cidden takip edilyorum ama sabretsek keşke çünkü 5.10 betayı algılamasını bekliyoruz testlerden 😀
Sarkac Minikkkk_0 ben çok sabırsızım ne yazık ki nasıl sabredeceğim onu düşünüyorum bugün alıyım test yne
Minikkkk_0 Sarkac ben her yaptığım testte pozitif görmeme rağmen doktora gidene kadar hergün ikişer tane yapıyordum ya seni çok iyi anlıyorum
Sarkac Feyyzaa ayy evet algılasada artık bizde analar olarak rahat etsek senin peki alttan kasık ağrın var mı ağrım oluyor birde soldan ağrı o kadar🙂
Sarkac Minikkkk_0 evet beze gidicek paraları testlere harcadık😁😁 önceden çizgi cktgnda poztifti şimdi son dönemlerde testler bozuk kaç haftalık son cnm sen