Sarkac Endoplazmikredikulum benim şuan baktığimda test gözle görünüyor birde pembe olmuş bugün yine test alıp denicem başka testtede çıkarsa kan vericem
Sarkac rabiiiij ayy canım ciddimisin ya ayy bana nasıl ümit oldun seninde sonrada pembeleşip biraz belli oldu mu ya çizgi var ayy heyecan yaptım ama kan vermeye çekiniyorum cnm
Feyyzaa rabiiiij benimde albi marka üç gün önce beta 2 çıkmıştı regle 6.7 gün var bu testi yaptım şuan böyle ilk yaptığımda yeri belliydi bekledikçe netleşmiş yanıltır mı yükselmiş olabilir mi beta .
rabiiiij Feyyzaa Feyyzaa varsa bile henüz çok erken öğrenmek için ben regl günü negatif sonuç aldım 10 gün sonrasında silik çizgi ve beta 46 ile öğrendim yani siz de regl gününüzü bekleyin inşallah hayırlı haberler alırsınız 🙏
Minikkkk_0 Sarkac bende iki tane al birini bugün birini yarın yap özellikle eczane de varsa miratech marka al yine hem erken hem kaset al bence
Sarkac @Minikkkk_0 @Mariam1 kızlar erken gebelik yaptım imdada ince çizgi çıktı git gide daha belli oluyor ama 5 dükkanın içinde çıktı ama tam pembe değil net telefonda gözükmedi sizce varmıdır erken gebelik testin adida prodoctor
Feyyzaa Sarkac bu markaya inanma canım geçen ay bende aynısı yaşadım . Predictordan başka marka yapma erkenn gebelik yapacaksan
Sarkac Feyyzaa 1.5 yıldır deniyorum o kadar test yaptım canım hiç gölgede olsa çıkartmadı iki gündür silikte olsa çıkıyor o beni umutlandırdı kan versem erken mi sence
visnelicheescake Sarkac Ben kürtaj olduğum gebeliğimi bu marka ile öğrendim herhangi bir yalancı pozitifine denk gelmedim ama gün gün koyuluğunu takip et sanki hafif bir şey ben de görüyorum
Sarkac visnelicheescake bende 1.5 yıldır deniyorum bu testi başka testleri aldım hiç bana az da olsa çizgi vermemişti ondan ümitlendim