Sarkac İlişkinin üzerinden 10 gün geçti sabah ilk idrarla yaptım albi kaset test çizgi çıktı sonra daha gözle belli oldu ama telefonda tam çıktı mı emin değilim ama ben çıplak gözle görüyorum sizce umutlanıyım mı? Daha önce Boyle çıkmamıştı.
Mariam1 Sarkac eğer çizgi pembesi varsa olabilir çünkü ben al-bi çok kullandım da pek çıkarmadı bana bı kere çıktı oda gri
Minikkkk_0 Sarkac bence var ama erken gebelik testi alıp tekrarlayın orada belşrgin çıkar büyük ihtimalle
Pitircikkus Sarkac ben bat tan bir gun once yaptım net cızgi cıkardı bence güvenilir bı test ama yarın sabah tekrarlayın koyulasma varsa kan verırsınız
Mariam1 Sarkac ama en güzel awox bende denedim ve Bir gram çizgi çıkmıyor çıkarsa kıl gibi oda kendi cizgi
Sarkac Mariam1 şimdi baktım aydınlık yerde gri degil açık pembe ama çok net değil çizgi gözle görünüyor daha önce testler aldım hiç kasette çıkarmadı
Mariam1 Sarkac anladım canm yarın bida yap eğer orda da çıkarsa ama ayine markayla koyulaşma tekip et
Minikkkk_0 Sarkac bende iki tane al birini bugün birini yarın yap özellikle eczane de varsa miratech marka al yine hem erken hem kaset al bence
Mariam1 Sarkac bu ara yeni bilgi öğrendim Saba test yapıyorsunuz ya ilk idrar az akitman gerek oda yanlış sonuç veriyor
Sarkac Endoplazmikredikulum benim şuan baktığimda test gözle görünüyor birde pembe olmuş bugün yine test alıp denicem başka testtede çıkarsa kan vericem
rabiiiij Ben de gebeliğimi albi test ile öğrendim bu şekilde silikti koşa koşa kan vermeye gitmiştim aynı gün beta 46 ile de gebelik kesinleşmişti
Sarkac rabiiiij ayy canım ciddimisin ya ayy bana nasıl ümit oldun seninde sonrada pembeleşip biraz belli oldu mu ya çizgi var ayy heyecan yaptım ama kan vermeye çekiniyorum cnm
Feyyzaa rabiiiij benimde albi marka üç gün önce beta 2 çıkmıştı regle 6.7 gün var bu testi yaptım şuan böyle ilk yaptığımda yeri belliydi bekledikçe netleşmiş yanıltır mı yükselmiş olabilir mi beta .