SuEr_Tu1512 Burada isim fikrimizi yazıyoruz. Beğenmiyoruz deyince hemen kötü kalpli, kötü düşünceli ilan ediliyoruz. O zaman bu postlar niye açılıyor. Öncelikle anlamlarını yazanlar olmuş o konuya değinmeyeceğim. İsim postlarini daima gezen biriyim. İlgi alanım olduğu için geziyorum. Onlarca post gezdim. Dikkat ediyorum hep aynı isimler. Ya ankete sunuluyor ya öneriliyor. Göktuğ,Kaan, Yağız,Alp, Eymen, Alparslan,Duha…Hep aynı isimler. Neden insanlar bu isimler etrafında dönüp duruyor anlamıyorum. Farklılık isteniyor ama yine aynı karede buluşuluyor. Herkesin kendi çocuğu ne koyarsa koysun diyorum. Şahsi fikrim iki ismi de beğenmiyorum. Hayırlı olsun..