SuEr_Tu1512 bunu sizin adınıza yazmadım. Genel yazdım. Üstteki bir kisinin yorumuna binaen. Etiketlemedim. Tartışmaya girmemek için. Çünkü isim postlarinda bu yorumu görüyorum. İsim beğenilmeyince kötü ilan edilmeyi. Fikir olarak genel bir fikir. Sizin postunuzda da aynı seyi görünce yazdım. Şahsınıza almayın. Evladınız hayırlı olsun.