biranneadayi1 Çok teşekkür ederim yok etkilemek değil bir öneri olarak aldım 😊 aslında geldiğim zaman çok araştırdım baya da herkese sordum klinikleri ve hastaneleri. Tam araştırırken eşimin arkadaşı doğum yaptı Lena hastanesinde hazır yapmışken bakayım dedim. Yerinde gördüm işleyişi, doktoru vs. onlar memnun kaldılar bende haliyle yerinde görünce Lena hastanesinde yapmaya karar verdim. Erzurum ve Van’a gidip gelmek beni çok yoracağı için oralara pek gitmeyi düşünmedik. Çünkü kalması, kontrolleri vs çok zorlar. Şimdilik Lena hastanesinde devam edeceğim. Sizde sanırım Van’ı düşünüyorsunuz hayırlısı olsun 😊