UraSsmom aslında doktorum 38 39 uygun sezeryan için, 38+6 39+0 gibi alalım dedi. Tam 39 olduğum gün 23 ağustosa geliyor, ben de 25 Ağustos olsun bari dedim. En başta sağlıkla gelsin , en çok istediğim o. Ama aynı zamanda 23 ağustosu geçince başak burcu oluyor , madem 38e kadar bekleyeceğim bari 39 a kadar bekleyeyim başak olsun dedim 🙈😅😅
İnanın ben şimdiden sağa sola dönemiyorum kalkamıyorum, hangi çılgınlıkla 39 a evet dedim bilmiyorum 😅