Annekuzusu123 biranneadayi1 bugün yıkadım kuruyor ütülenecek çantaya konulacak emzik biberonlar kaynayacak kolonyalarımız hazırlanacak 😂bide bazı eksiklerimiz alınacak bu kadar Allah’ın izniyle bizim de son 47 günümüz
biranneadayi1 Annekuzusu123 ayy emziği ne yapmayı düşünüyorsunuz , uzmanlar ilk 1 ay vermeyin diyorlar meme reddi olmasın diye, kimisi erken verin hastanede, sonradan tutmuyor diyor kafam çok karışık
biranneadayi1 gozdenefes ay hadi hayırlısı olsun. 🌸 o dönem gelsin ben yine yazarım buradan , hayırlısı ile doğurduk deriz 🌸🌸
Cans__ 37+0 olduk bizde bugün. erken doğum riskim vardı benimde o yüzden bugünleri gördüğüm için rabbime ne kadar şükretsem azdır. Çarşamba doktora gideceğim 37+5 iken gün verecek o zamana kadar durursa bizim ikizler 🥰
biranneadayi1 Cans__ ay ikiz mi bi de 🥰 Benim de riskliydi sürecim , serklaj vardı yarın tam 37+0 oluyorum, bu haftalar hayaldi çok mutluyum , şükürler olsun diyorum hep 🙈
Cans__ biranneadayi1 evett ikizzz 💓aynı şekilde aramızda bir gün var demek ki gerçekten 26 haftada doğum yaptıktan sonra serklaj işini çok söylediler o kadar korktum ki seklajsız bu günlere gelmiş olmak bana çok huzur veriyor. Sizde bende inşallah zamanında sağlıklıca kucağımıza alalım bebişlermizi
biranneadayi1 UraSsmom ay senin de benimkine çok yakın bir tarih , arada bir iki hafta var sadece ☺️☺️ çok az kalmış kızlar ya , heyecanlı bir süreç 🙈
UraSsmom biranneadayi1 Evett nasipse bi aksilik de olmazsa inşallah 9 eylülde olacak doğumum çok az kaldı 🥺❤️
Annekuzusu123 biranneadayi1 ben ilkinde çıkar çıkmaz verdim ne beni bıraktı nede emziği hiç alakası yok çokta rahat oldu bundada Allah izin verirse hemen vermeyi düşünüyorum çantama da koycam sonradan almıyolar çünkü
Annekuzusu123 biranneadayi1 emiyo benimkine ben hemen verdim benide emdi 2 yıldır emziği de bırakmadı
Mama_ustasi biranneadayi1 Çok teşekkür ederim yok etkilemek değil bir öneri olarak aldım 😊 aslında geldiğim zaman çok araştırdım baya da herkese sordum klinikleri ve hastaneleri. Tam araştırırken eşimin arkadaşı doğum yaptı Lena hastanesinde hazır yapmışken bakayım dedim. Yerinde gördüm işleyişi, doktoru vs. onlar memnun kaldılar bende haliyle yerinde görünce Lena hastanesinde yapmaya karar verdim. Erzurum ve Van’a gidip gelmek beni çok yoracağı için oralara pek gitmeyi düşünmedik. Çünkü kalması, kontrolleri vs çok zorlar. Şimdilik Lena hastanesinde devam edeceğim. Sizde sanırım Van’ı düşünüyorsunuz hayırlısı olsun 😊
Adoselos biranneadayi1 merhabalar bebişiniz doğmuştur hayırlı uğurlu olsun sağlıklı bir ömrü olsun inşallah lokman hekimde mi yaptınız doğumunuzu?