Nilfev_ canım ılık su olduğu için ağrıyı azaltır, kaşlarını gevşetir ve doğum eylemini hızlandırır (deniliyor araştırdıklarına göre) ama bi olumsuz yönü var bence oda enfeksiyon riski hem annede hemde bebekte, suyun içinde doğum eylemi gerçekleştiği için tüm kan , idrar, gaita , amniyon sıvısı vs suyun içine boşalıyor ve buda bence hoş bir görüntü değile hemde enfeksiyon kaynağı