Nilfev_ haziran 15 inşallah. Manisa Akhisar daki de devlet hastanesi. Ben gebe okuluna giderek dogumhaneleri de gezdim. Suda doğum da jakuzi var . Özel hastane gibi. Çok güzeldi. Bir kaç arkadaşım da doğum yaptı. Baya memnunlar. Hatta ilk çocuğunu normal ikincisini suda doğum yapanlar var. Baya fark varmis . Ağrıyı önlemede suyun çok faydası varmis