Simgem Tazegelin12 değişiyor mu dedin ya bende merak ediyorum bakalım yarın ne dicekler bana kıza benzetmişlerdi
Gebeyim Simgem bnde 14 + 5 teyim gogus ucum cok agriyo kasiniyo akintim var kasigim ve bel agrim cok ayakta dolanirsam oluyo bas agrim bitmek bilmiyo arada birde damar mi kalbimi bilmiyorum ama minik minik atislar oluyo kisa 💕
SibelKaya Bizde 16+2 olduk. Doktor %70 erkek dedi fakat yarınki muaynede net belli olacakmış🙏🏼👼🏼 Mide bulantılarına geçti diye sevinirken baş ağrısı peşimi bırakmıyor😔 birde göbekte kaşıntı neden olur bilemedim? İlk gebelik daha çok acemiyim 😊
Elifsaadet SibelKaya karnın büyümeye başladıysa çatlak oluşumu kaşıntı yapar, önlem al krem bebe yağı vs. Sür
Simgem SibelKaya ayy bende yarın öğrencem cinsiyeti 😍ilk gebelik ta herşeyi kafaya takıyouz galiba biraz da ondan oluyor
Deletedmom113 16+4 🙆♀️ ikili de kız dedi doktorum 1 hafta var kontrole net bişey belli olsun gidip alışveriş yapayim bende 😊😊
Symgmnr 13+5ten selamlar. Hala sabahları istifra ediyorum hazımsızlık, mide ekşimesi, başağrısı da var bir tek bende mi devam ediyor hiç göremedim yorumlarda 😄 1 hafta önce doktor göremedim ama erkeğe benziyor dedi hafta içi tekrar gideceğiz 😊
esrayenikarakus 14.haftada büyük ihtimal erkek ama kesin değil henüz dedi. 17+2 yiz şuan Cuma günü randevumuz var o zaman belki kesin bişeyler der. Bazen pıt pıt bişeyler hissediyorum ama sanırım henüz bebeği hissedemedim çünkü o olduğunu anlarsın hep diyorlar. Benim gebeliğin başları çok sıkıntılı geçti 2 ay kanamam vardı yataktan çıkamadım şimdilerde toparlanıyoruz. İnşallah böyle güzel gider 😊
Edaasik Simgem merhaba. Bizde 16+2 ikili tarama yapıldı herşey normal. 12. Haftadan beri kıza benziyor dedi ama henüz kesinleşmedi 🤗 akıntı bendede cok var malesef 😔 Bende henüz hissetmiyorum erken daha 2-3 haftaya anca hisederiz
Simgem Edaasik banada kız dediler eğer gösterirse yarın öğrenicem bi de bana yarın dörtlü test yapılacak dendi ama ben yaptırmak istemiyorum