Simgem 16+1 iz çok şükür ikinci gebelik olduğu için bir kaç gündür hissediyorum ☺️ Cinsiyeti üç hafta önce kıza benziyor dedi ama kesin değil yarın randevum var öğrenirim inşallah 🤲 biraz baş ağrılarım var kasık ağrım yok sanırım ikinci gebelik diye alışkın vücut gerçi on iki sene oldu ama yinede kadın fizyolojisi böyle birşey ilk gebeliğimde dokuz ay Miğde bulantısı yaşadım ama bunda daha iyi çok şükür 🙏 şimdilik lale 🌷 devri son aylarda isyannnn modu olursa bir Ağustos postunda daha görüşürüz 👋🙃