Simgem SibelKaya ayy bende yarın öğrencem cinsiyeti 😍ilk gebelik ta herşeyi kafaya takıyouz galiba biraz da ondan oluyor
Simgem Edaasik banada kız dediler eğer gösterirse yarın öğrenicem bi de bana yarın dörtlü test yapılacak dendi ama ben yaptırmak istemiyorum
Omma Ben de 16+3teyim bebegimin cinsiyeti kiz:) kiyafet ve genel alisverise basladim. Subat indirimlerinden aldim birseyler ama surekli bebege alisveris yapmak istiyorum bu gidisle 25te herseyi bitirmis olurum:D
BurcuKurtSorgu Biz de bugün 16+1 olduk ve bugün seyirmeleri daha net hissettim 🤪 yine sabah sağ dan sola dönünce oldu. Çok tuhaf bi duygu 😂 istemsizce sırıtıyorsun. 12. Haftamda kıza benziyor dedi ve geçen hafta erkek olduğunu öğrendik. Akıntı hep var, bazen külodum ıslanıyor acaba çiş mi kaçırıyorum diyorum farketmeden...göğüs uçları pul pul kuru. Yağ çekmiyor diye losyona geçtim. Mide yanması yaşıyorum her gün ve bu gavisconun tadını hiç beğenmedim. Çok oturunca belim kopuyor uzanmam gerekiyor. Merdiven çıkınca hemen nefes nefese kalıyorum daha şimdiden ve evet bu hafta karnım belirginleşti. Yaz sıcağında nasıl olacak bilmem. Bir de yaz bebek annesine sordum sadece kısa kollu zıbın ile çorap giydirmiş çünkü isilik oluyormuş...alışveriş yaparken ona göre alın.
Gamze1303 Simgem 16+1 canım erkek olcak Allah’ın izniyle pek hareketlenme hissetmıyorum benımde kasık agrılarım cok oluyo 😏
Simgem Gamze1303 bende yarın öğrenixem inşallah bende bugün tam 16 haftaya girdim ama bazen ultrasonda üç gün ileri üç gün geri çıkıyor bende
Ervazeynep Arkadaşlar merhaba doktorum 12+3 te kıza benziyor , kız dedi, sonra beni ikili test için ultrason doktoruna yönlendirdi o da erkek dedi.sizce hangisi doğrudur?çok merak ediyorum
Baharbhar İkili tarama testi kız dedi doktorumuz tabi kesin olmamakla beraber konuştu.17+3 üm şuan, geçen hafta erkek olduğunu öğrendim. Annelerin hissettiği %80 doğru çıkıyormuş, babaların hissettiği çıkmıyormuş:)
yLzgrLr Simgem benimde yarın randevum canımm 14+1 olduk 🙏 inşallah cinsiyetler kesinleşir sağlıkla gelirler 🙏 benım mide bulantım geçmedi özellikle akşamları delircek gibi oluyorum bide iki üç haftadır baş agrısı çok şiddetli 😔