Simgem merhaba, 15+3 teyim bende. İkili yaptırdım güzel çıktı şükür.
Hafif karnım çıktı , canım çok yemek yemek istesede yedikten sonra karnım taş gibi şişiyor bu yüzdem çok sıkıntı yaşıyorum.
Cinsiyetimiz belli değil, doktor daha belli olmaz demişti ikilide. Bir hafta sonra kontrolüm var inş. Belli olur. Göğüslerim koyulaştı ve kahverengi yerleri beyaz beyaz pul pul kurudu, cildimde çok kurudu, mustela krem sürüyorum çatlamasın diye. Bide çok kabızlık sorunu çekiyordum , bir haftadır akşam yatarlen kefir içmeye başladım çok çok iyi geldi, böyle sorununuz varsa tavsiye ederim.