Herkesin doğru zamanı farklıdır, yaşam koşulları & iş hayatı & özel hayatı vs…
Kendinizi hazır hissettiğiniz her an doğru zamandır zaten. Neye göre kime göre doğru zamanı tayin edebiliriz ki ?
36 yaşındayım ilk gebeliğim ve hiçbir sorun olmadan çok şükür 35+4 olduk. Göbeğim olmasa hiç hamile gibi değilim :)
Dün doktor kontrolümüz vardı, her şey yolunda bir şekilde ilerliyoruz kızımla. 🩷
Allah isteyen herkesi kendi doğru zamanında bebeğine kavuştursun. 🤲🏻