Nrslbkc bence günümüz şartlarında gebeliklerin 30’dan sonraya düşünülmesi gayet normal. Sonuçta toplumdaki kadın-erkek “görevleri” artık 100 yıl önceki gibi değil. Kadınlar çalışıyor, eve ekmek getiriyor ve erkek ile aynı şartlara sahip. Bu yüzden evlilikler daha geç yaşlarda oluyor, dengeler değişti ve çocuk için daha farklı bir bakış açısına geçiyor insanlar.
Kadınların en doğurgan oldukları yaş dilimi de 27-28’e ilerledi. Yani ben çok normal buluyorum, vücudumuza daha iyi bakmayı da öğreniyoruz 30’lu yaşlara yaklaşınca. Bence sizin 30’lara bırakmama düşüncenizin bir kısmı da 20’li yaşlarınızdaki hamileliğinizde evde sizin ilginizi bekleyen başka bir çocuk yoktu. Şimdi sizin ilginiz hem karnınızdaki bebeler ehem de büyük çocuğunuza bölünmüş durumda. Bu da sizi yormuş olabilir.