Meri_7 Bende 25 yaşında evlendim ama çocuk işini hep erteledim kendimi hiç hazir hissetmedim. Şimdi bile sanki hala erken geliyor 1-2 sene sonra mı yapsaydım diyorum. Şimde 29 yaşındayım bu ilk hamileliğim. ☺️
nihalanne [silindi] erken evlenenler şöyle güzel böyle güzel dediğine inanma hepsi içten içe bitik hayatının en güzel yaşlarında koca bir sorumluluk almak hiçte güzel değil çok geç anne olmakta evet o da geç kalmışlık ama en erken anne yaşı 25 olmalı onun öncesi erken ben kaç şehir kaç ülke gezdim eşimle tadını çıkara çıkara evlilik yaşadık şimdi hamileyim genç anne olup hava atanlara inanma hepsi monoton hayat yaşıyor
NurAyse_nur nihalanne kime gore neye gore bu soyledikleriniz.. erken evlenen herkes hayatindan pisman mi saniyorsunuz? Evet asiri erken evlenmeye bende taraftar degilim ama bir bayanin gec evlenmesine de acik soyliyim karşıyım. Cunku ilerleyen yaslarda malesef sorumluluk alma istegi azaliyor ve evlilik agir bir kulfet gibi geliyor. Cevremde gec.evlenmis hatta hala evlenememis bircok bekar bayan var uzuluyorum acikcasi sebebi ise şu gec evlenmis evliligi oturtmasi en az 2 3 yil sonra cocuk yapick 3 yil sonra bi tane daha yapsa ki yasim gecmoldu diye cogusu yapmiyor tek cocukla kaliyor yazik degil mi o cocuga tek olarak büyüyor. Kardesi olsun istemez mi ister. Neyse diyelim yasi gelmis ama hala evlenmemislerde malesef cok secici oldugu icin evlenemiyor ve oyle boyle hayat geciyor bos bos. Evlenmek guzel birsey insanin imanini tamamlar. Evlendikten sonra da insan esiyle gezebilir. Biz hem evlenmeden önce hemde evlendikten sonra gezdik hemde cokkkk fazla.. sonrasinda kizim dogdu ve ben kizimla da cok keyifle cokkkk gezdim cocukla gezilmiyor diyenlere aldirmayin gayette guzel geziliyor hatta çokta güzel oluyor 🤗 bence bu evlilik yasi göreceli yani kimse kimseyi etkilemesin. Erken yas evliligine kesinlikle karsiyim aile dayatmasiyla evlilige karsiyim ama asiri gec evlenmekte bence.dogru degil 🌹
mevamam 28 Yaşında kızım oldu şimdi 30 yaşındayım 4+6 haftalık gebeyim nasip olursa 31 yaşında ikinci kez anne olacagım
hamzaezel [silindi] cnm bende 17 anne oldum 3 çocuğum var en büyüğüm 5 yaşında ben biraz küçük anneyim
Pnrdrsn rupar benim de oğlum 15 yaşında. 12 haftaligiz şu an. Bu da erkekmis. Ama ben 43 yaşındayım. Valla çok zorlanıyorum diyebilirim. Çok çabuk yoruluyorum. Onun dışında şükür ama o da yetiyor. Enerjim hiç yok . Sizin durumlar nasıl ?
rupar Pnrdrsn benimde öyle . Ama bakıyorum gençlerde aynı durumda. Hamilelik geçici sonrası için çok enerji lazım Allah yardımcımız olsun :) 2 Li test yada fetal dna yaptırdınız mı siz
melisaemirhan mrveelmas Allah Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥹
NurAyse_nur [silindi] 19 da evlendim 20 de kizim 24 te oglum dogdu simdi 30 yasindayim ikinci oglum dogacak inşallah 🤗 ideal yasta oldugumu dusunuyorum 34 veya 35 te Allah nasip ederse bir tane daha istiyorum 🥰😍
pembeayakkabilikiz [silindi] 32 yaşındayım 2 buçuk yaşında kızım 7 haftalık hamıleyım ☺️ bence ıdeal yaş 25 26 ☺️
sevgidolubiranne [silindi] bende 27 yim ilk gebeliğim yani 27 yaşına girdikten sonra kucağıma alacağım 😍 bence ideal yaşlar bunlar ama herkesin nasibi yazgısı farklı 😍
Mucizemyoldaaa_ [silindi] ilk gebeliğim 26 yaşındayım. Allah nasip ederse bebeğimi kucağıma aldıktan sonra 27 oluyorum 🤲🏻 bence ideal yaş yok kişi kendisini ne zaman anne olmaya hazır hissederse o zaman anne olmalı diye düşünüyorum ben ama çok daha ileri yaşlardaki gebeliklerde de oluşabilecek risk faktörlerini de göz ardı etmemek lazım ☺️
aleyna111100 [silindi] ben 22 yaşındayım ilk gebeliğim benimde bence erken anne olmak güzel bişey daha enerjik olabiliyorsun
Ayceli Yani bunun ideali diye bi şey yok aslında ama ideali 20-25 diyenleri de anlamıyorum. “Okuyan bir kadın için” 20-25 imkansız yaşlar. Hiç zaman kaybetmeden direkt üniversiteye gidip mezun olursan zaten 22-23 te okulunu bitirmiş oluyorsun. Önce İş sahibi olmak istiyorsan zaten 1-2 sene de öyle bekliyorsun. Gerisi zaten kader hayatında biri varsa evlenirsin yoksa nasip. Ama illa ortalama bir yaş dersek 28 en ideali bence.
Papatyammm123 Ayceli burda erken evlenen kızların hepsi okumamış 20 olunca hop evlenen kızlar zaten. Okuyunca öyle 20 yaşında evlenmiyorsun çünkü. Gerçi ünv olurken evlenenlerde oluyor ama onlarda en az 23 yaşında oluyor. O yüzden okuyup meslek edinen kadınlarla hayatlar çok farklı. Bizim ülkemizde lise de başlıyor koca bulma merakları. Sanki evlenmek ve çocuk yapmak tek hayalleri oluyor. Haklılar başka seçenekleri de yok. Nereye kadar babanın parasıyla geçineceksin. Evlenmek bazıları için kurtuluş vesilesi. Ayrıca nasip kader de işin içinde. Çaba ve kader gayretle yerini bulur
Esraerdgn95 @[silindi] yaş 30 , gebelikte 35+5 deyim, evlilikte 4.senem. Beraberlik olarak da 2016dan beri birlikteyiz eşimle 🤭🙈 6+4 10 yıl sonunda anne ve baba olma kararı aldık ,karşılıklı emin olmadan bebek yapılmamalı .
3koalaannesii [silindi] 26 yaşındayım bir kürtaj 1 kimyasal gebelik geçirdim şimdi 2 kızım bir oğlum var şükürler olsun 🌼🤲🏻