Serenulkaya ZhraFatih ayy bnde cok kilo aldim bu gidisle 100 le kapatacam ne yapmak lazim acaba daha 6. Ayimdayim cok uzuluyorum ama yemeyide kesince bebek nasil buyuyecek die dusunuyorum ekmekte cok tuketen biri degilm ama
Alyamerve ZhraFatih evet ben istedım spinal olcam zaten kafası yukarda suan hala nolcagı bellı olmaz daja :)
BMA ZhraFatih valla bende 23+6 haftaligim 7 kilo almışım iyiki 52 dim simdi 59 olmuşum 🤦🏻♀️ama 49 dum evlenmeden önce herkes güzel oldun diyor bende almak istiyorum boyumda 170 çünki zayiflik yakışmıyor 🤗
Sirvanaydiner ZhraFatih kızlaarr sakin olun ben 55ken 80 ile doğuma girdim 2 ay oldu doğum yapalı şuan 60 kiloyum 😂 sezeryan oldum ne göbem ne başka bişeyim kaldı😂 hemde hiç bişey yapmadım😂 emzirirseniz verirsiniz sizde
Sirvanaydiner ZhraFatih en çok ben takardım ama emin ol herkes eskisinden zayıfsın diyo ve bende farkettim yani😂