Ceylanarc istkizannesi sonlarda aldım ilk 6 ay karnım bile çıkmadı hamile olduğumu kimse anlamadı son aylar aldım malesef
Annesininmucizesi ZhraFatih canım aynıyız bnde 36+1 im tamm 22 kilo aldım 78 kaldm şuan 100 üm hedefimde 1-2 kilo daha almak var çünkü doğuma var ve alacağımı da biliyorm 🙈 doğumum yaza denk geldiği için bebişimi alıp alıp bol bol yürüyüş yapcam inş. 🤗🌸💙
Seymasahin Canım ilk hamileliğimde 42yle hamile kaldım ve inanırmısın 83le doğuma girdim doğumdan cıktığımda 16 kilom gitmişti boyum 1. 69 bu arada ve oğlum henüz 4 aylıkken tekrar 41 kiloya düştüm hiçbişey yapmadan aksine sütüm bol olsun diye onca tatlı yedirmelerine rağmen emzirmek cok büyük bi avantaj bu konuda emzirmek verdirdi sanırım bana kiloyu 🤗
Merver ZhraFatih bende 25 kg aldm doğumdan 4 ay sonra herbalife basladm hepsini geri öyle verdim yoksa imkanszdı vermem
Alyamerve ZhraFatih ben verrm ben 45 ile hamıle kaldım genetik olrk zayıfımm ben şuan bıle karnım cok bellı oomuo:)
Annesininmucizesi ZhraFatih aslında evet 22 marttı ama sezeryan olcam büyük ihtimalle 10 yada 12 mart gibi duruyo şuan bebeğim birazcık tosbik ablası 🤷♀️🙈🤭💙