ZhraFatih 36+1 im ve 20 kgye yskın blki fazla aldmm nasl vercksemm verenler var mii dogumunu yapan annişler de cevplarsa sevinirm
Sibellaa ZhraFatih 33 deyim 15 aldım 🤢 52 kiloydum allahtan zayıf başladım tek tesellim o ama boyda kısa malesef tombik oldum yani
minikoglum ZhraFatih Ben aşırı kilo almadım ama doğumdan sonra gidiyor yani 61 ile hamile kaldım 73 ile doğum yaptım 26 gün oldu doğum yapalı 10 kg gitti şimdiden keşke çok yeseymisim diyorum simdi😀😀
Mahza ZhraFatih ben tam 40 haftalık hamileyim 27 kilo aldım. Veririm diye düşünüyorum direyetliyim bu konuda 😂 insallah emer bebişim de tabi önce sağlıkla gelsin 🙏🏻
ZhraFatih Sibellaa aaayy benim de tek avantajım boyum uzun 🙄 ama çoook takildiim bu kiloya resmen tombikk gbi duruyormm fotolarda falan moralim bozuluyo
Rabiaizgi En son 24 kg almisim 36+0. 60 kg ile basladik bakalim kacta bitecek 😂 depresyondayim resmem. Nasil vericem bilmiyorum 🤷🏼♀️
ZhraFatih Rabiaizgi valla bnde bilmiyoruumm ekmek tatli abur cubur yememeyi dusunuyoruum yogurt kürü yicem 😂😂😂
ZhraFatih Mahza tabii ki ilk olarak o ama emzirirkn de sutum olmaz yine yemk zorunda mi kalrm die dusunuyorum bu kez de
Rabiaizgi ZhraFatih aynen insallah bakalim ekmek ve sekeri tamamen birakicam insallah her gun bebisime yuruyus yapicam insallah lafta kalmaz kendime guvenemiyotum bu konuda 😆🙊
ZhraFatih istkizannesi aynen bnde kdnimii amaaan veririm diyoruum ama ne biliyiim insAllah diyorum snrada ya veremssm diyoruum 😀😁
Rabiaizgi Baby_is_loading allahtan biraz boy var hehe 170 im sizde benim gibi baya kilo almissiniz heralde sizin boy kac 🐣