gunes1992 ben keseyi 4 haftanın yarısında alttan muayene ile zor bela görmüştüm kalp atışını da 7+4 dü duyduğumda kendini korkutma bende çok korkuyordum boş gebelik mi diye erken öğrenince böyle zor zamanları oluyor maalesef sabırlı ol iyi düşün sağlıklı sıhhatli büyüyordur inşallah ben bu gün 10 haftalık oldum ♥️🤲 Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin ♥️🤲