Nazliip evet çok normal benim sancılarım yoğundu yeni yeni azaldılar arada oluyor artık sadece 9. Haftadayım bazen göbeğim bile ağrıyor artık içerden çekiliyormuş gibi senin haftalarında gece uyanıyordum sancılarıma o derece hissedilirdi olabildiğince uzan dinlen evinin işi beklesin ilerleyen haftalarda kendine gelip yapmaya devam edeceksin zaten biraz izinden bir şey olmaz ♥️😅