bebek308_ ben tam 10 haftadayım bugün benim de göbeğimde komple kasılmalar oluyor nasıl tarif edebileceğimi bile bilmiyorum anlık geliyor ve 3 saniye 4 saniye kadar hissediyorum sonra diniyor rahimden kasığa atan sancılar ben de çok fazla olmadı en başlarda vardı rahmim böyle ağrıyormuş gibiydi ama ben de öyle bir şey şu an söz konusu değil tüp bebekle alakalı çok bir bilgim de olmadığı için ne desem yanlış olur diye düşünüyorum eğer içinde çok böyle seni rahatsız eden strese sokan üzen durumlar varsa korkular varsa hastaneye gitmen sana hiçbir şey kaybettirmez gitmeni tavsiye ederim en azından kendi kendine stres yapıp üzülmezsin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲