lee_ann kanama olduğunda direkt iğneyi kesiyorlar canım endişelenme zaten gözetim altındasın, bende şuan 32. Haftamdayım 5. Haftadan beri kullanıyordum senin bahsettiğin hiç bi yan etkiyi yaşamadım ama cumartesi hafif lekelenmem oldu pazar tedbir amaçlı hastaneye yatırdılar ve enoxu kestiler 3 gündür vurmuyorum bi sıkıntı olmadı henüz içini ferah tut 🌸