Kızlar ben 2 gündür Oksapar iğnesini kullanıyorum gün içerisinde bulantı ve kusma dışında iyim benim iğne saatım de hep aynı ben yaptığım gibi 10 dk sonra sabaha kadar kötüyüm ağlama duruma geliyorum hep parol içmek zorunda kalıyorum ishal ateş bogaz ağrısı ve vücudum halsizleşiyor kendime bile dokunamıyorum hafifçe kemiklerim sızlıyor öyle olan varmı acaba yarın kullanmamayı düşünüyorum pazartesi randevum var diye doktoruma sormak istiyorum acaba öyle olan varmı yada bir günlüğüne bıraksam zararlı mk