miros3200 baya uzun olmuş senin bana da 2 haftasında gel demişti bu önümüzdeki cuma günü gidecem umarım 2 haftadan sürmez sana helal olsun nasıl dayanıyorsun ben bugün kafayı yemeye başladım ağlıyorum psikolojim bozuldu odadan hiç çıkamıyorum kimseyi görmüyorum konuşmuyorum yalnız kaldım ama kahverengi lekelerim azaldı iyi bir işaret sanırım . Acaba oturmak da yasak mı belim fena kötü oturup biraz belimi rahatlatsam yada bi balkona gidip nefes alsam yasak mı 😬