ErsBegAs
Size yazmamıştım onu diğer hanıma yazmıştım .
Ama dediğim gibi 48 st zaten yaptırmazsınız. Eviniz klimalı( ki öyleyse mutlaka doğum öncesi bakımlarının tam olduğundan emin olun yoksa açmayın aman dikkt edin, odayı sogutup bebeği öyle alın kapatın gerekirse klimayı ) ve sürekli serinse belkide yaptırmazsınız. Mesela bizim göbek 13. Gün düştü 😑 çok uzun sürdü yanı yaptırmak şart oldu. Sizin belki 7 gün sürer idare ederseniz. Ama yaptıracaksanız şöyle yapın emzirme öncesi altını temizleyip siz bizzat kemer bağlar gibi çok sıkmadan streci göbeği icine alacak şekilde kapatın sonra üzerine bir kat da müslin dönün. Annenize kim varsa yanınızda destek veren onlar zaten önce bacak popo , ardından kafa saç şeklinde yıkasınlar göbek ortada kalıyor bakın oraya su zaten dökmüyoruz sıçrama olmasın diye sarıp koruyoruz aslında. 2 aşamada önce bacak popo sonra baş boyun saçının kanı vs kulak arkası yıkasınlar . Anlatırsanız yaparlar. Ama dediğim gibi belkide 5-7 günde bir bakmışsınız düşmüş banyo göbek sonrasına kalmış . İns sağlıcakla gelsin de.. saramam dersenız kafası isilik oluyor en çok orayı yıkayın , temız gazlı bez ve ya ağız mendili ile silme banyoda yaptırabilirsiniz