Balbebek012
Siz banyo yaptırma zamanına girmıssınız strec film konuşmasından, neyse bende bilgilendireyim
İlk 24 saat asla yaptırılmaz zaten hatta 48 st vernix in koruması için ben yaptırmıyorum .
Ama temmuz ağustos ayında doğum yaptınız mı bilmiyorum kafası ve şakakları isilik olan bebekler oluyor , göbek korunabiliyorsa anne buna eminse ıslanmayacaksa ki ben ıslatmıyorum . Yaptırılmasında hiç bir mahsur olmaz olamaz , aksine su bebeğe iyi gelir heleki yaz bebeklerinde ısı dengesi sağlar buna bağlı sarılık olma oranını da azaltır . Göbek korunursa banyo yaptırmanın zarardan çok faydası vardır kısaca sizde en son duş çok faydalı bebekler için diye eklemısısnız zaten