ErsBegAs ufak bi tavsiye ; anesteziden sonra başını çok hareket ettirme, bol su tüket ve odaya geçince bi tık yüksekte tut başını. Yatağı kaldır yani. Zerre baş ağrısı çekmedim. Umarım kolaylıkla ve güzellikle geçer doğumun, şimdiden hayırlı olsun ❤️