neeesem Yademm ay aşk olsun ya Dr yarın için randevu aldım saat 1 verdiler hayrlisi olsun ben bugün yatamam heralde
Melekumayy mysunshine1 Admsarzu birpskmerve leylaleyla15 Bebeask Yademm kizlar ablanin test yapacagi yok benim beta 23 den 3 gun icinde 93 e cikti doktorum pazartesi tekrar kan ver eger 400 gibi bir sonuc alirsan kesin olarak hamilesindir dedi sabah kan verecem bana dua edin insallah sonuc istedigim gibi olur
Melekumayy neeesem abla bi test yapacan amma abarttin haa varsa simdiye coktan cikar zaten negatifse de doktora da gitsen negatiftir tum turkiye oturduk senin sonucu bekliyoruz kurtar bizi bu dertten 😂
neeesem birpskmerve eyer çıkmasa teste Cook kötü olurum yada silik çıkarsa inada inanmicam en iydi Dr diye düşündüm 7 sene baya cabalaadik olsun diye su 3 ay bıraktık günüm geçince acabami diye düşünüyorum yok yok diyorum ay yarını nasıl ediceksemm
Mariam1 neeesem umarım gebelik var canm benim yakın akrabam var 10sene bebek olmadı tup bebek denedi olmadı her tedevi gördü yine olmadı en son normal yola ikizlere hamile kaldi
Mervekaram22 Melekumayy yani haklısın yapmayacaksan ne diye post açıyorsun ne diyeyim Rabbim gönlüne göre versin
Melekumayy Mervekaram22 demi yapmayacaksan ne diye dile getiriyorsun dunden beri test geldi esi gelmedi esi geldi cesaret gelmedi yarin da doktor randevusu gelmez 😂
Mervekaram22 Melekumayy vallahi dündendir bende gidip gelip posta bakıyorum hayır o değil çok merak ettim şimdi yarında bakarım 😂😂😂
Melekumayy Mervekaram22 sen beni meral et yarina betam yukselecek mi ablanin iki cocugu varmis zaten benim yok yillardir bekliyorum 😂
visnelicheescake Hepimizle şey mi geçildi ben mi yanlış anladım 🤣🤣 yani onun için de zordur ama böyle bir post açıp da ilgi mi çekmek istedi acep 🥲
Mervekaram22 visnelicheescake Vallah kuzum bizde anlamadık inşallah hamiledir dillerim Rabbim den evet zor onun için istiyor olmasını bizde istiyoruz ki bekliyoruz haberini
visnelicheescake Mervekaram22 öyle tabi canım evlat hasreti çok zor o testte negatif görmek hele daha da kötü hissettiriyor inşallah bebeği vardır 🥹