aycicek_ neeesem kız adamı gece yolladın da hala yapmadkn mı ben olsam şiödiye çatlardım 😂😂 inşallah güzel sonuçlar alırsın
neeesem aycicek_ amin inşallah eşim şuan yanımda yok illah bende olayım yanında dedi onu beklicem şimdi onsuz yaparsam kesin bana alınır mecbur beklicemm
neeesem aycicek_ 😂😂😂hayr 3 olcak olursa bir kız Bir oğlan çocuğum var 3 7 senedir istiyoruz baklm olursa bana büyük bir supriz olcakk
Melekumayy mysunshine1 Admsarzu birpskmerve leylaleyla15 Bebeask Yademm kizlar ablanin test yapacagi yok benim beta 23 den 3 gun icinde 93 e cikti doktorum pazartesi tekrar kan ver eger 400 gibi bir sonuc alirsan kesin olarak hamilesindir dedi sabah kan verecem bana dua edin insallah sonuc istedigim gibi olur
Melekumayy neeesem teati esiniz mi yapacak dunden beri bekliyorsunuz yapin varsa esinize de supriz yapin 😂
Mervekaram22 Melekumayy yani haklısın yapmayacaksan ne diye post açıyorsun ne diyeyim Rabbim gönlüne göre versin