visnelicheescake Mervekaram22 Yani varsa var yoksa yok sonuç hiç bir zaman maalesef değişmiyor bilmiyorum insanlar tuhaflasti kimseye birşey söylenmiyor
Melekumayy Mervekaram22 sen beni meral et yarina betam yukselecek mi ablanin iki cocugu varmis zaten benim yok yillardir bekliyorum 😂
visnelicheescake Melekumayy yükselir kız yükselir asıl onu bırak 6+0 bebeği görür müyüm ben kalp atışı ihtimali varmı 😁
Mervekaram22 Melekumayy ay kuzum bu hamile halimle içten bir şekilde sana dua ediyorum sağlıkla bebelerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin Rabbim inşsllah çok güzel yükselir çok sağlıklı olur sana da neşe kaynağı olur amin amin amin
aycicek_ Melekumayy 😂😂 Allahım sana enn kısa zamanda en hayırlo evladı nasip etsin sağlıkla ilerlesin inşallah
visnelicheescake Mervekaram22 öyle tabi canım evlat hasreti çok zor o testte negatif görmek hele daha da kötü hissettiriyor inşallah bebeği vardır 🥹
Mervekaram22 visnelicheescake aynen öyle canım benim bende acaba kese ile bebeği görür müyüm şeyine girdim 😂😂
Melekumayy visnelicheescake ne biliyim bacim hic cocugum olmadi 😂😂😂 insallah gorursun cok amin dualarim seninle ❤️
visnelicheescake Melekumayy Amin aşkım amin benimde ikinci olacak iki de kaybim var ah ah Allah’ım kucagimizs almayı nasip etsin inşallah 🩷
visnelicheescake Mervekaram22 inşallah canım ya çok heyecanlı ve hevesliyim annelik güdüsü endişe korku hepsi karıştı