@Cans__ 37+1 de çift yumurta ikizlerim 10 haziranda doğdular,birinin başı çok aşağıdaydı doktor kurban Bayramı’nda birden doğabilir demişti çok endişeli geçti o günlerim ama çok şükür bayramı atlatıp bayram sonunda planlı şekilde doğdular , sütüm 3. Gün geldi bu arada mama yediler önce şırıngayla sonra biberonla ,şu an hala mama yiyorlar emiyorlarda ama tek bebek kadar çok emmiyolar,ikizlere bakmak bence zor inşallah herkesin bir destekçisi olur ,yani şu süreçte elimin altında yardım edecek ne kadar çok insan olsa o kadar iyi olur