imcakir yok canım hiç belirtim felan yok kendime göre ben gayet iyiyim sayı söylemedi yarın bidaha giricem nst ye bakalım orda bakarım sayıya 33+1 yarın 2000 kiloyu geçti ikiside hayati sorun yok dedi ama 2 hafta daha dursalar güzel olacak 😇daha doğum iznine bile ayrılmadım ben