34+5 de doğdular 2350 ve 2180 doğdular 10 gün küvözde kaldılar şuan 2 buçuk yaşındalar ve 18 kilolar :) erken doğum oldu ama hiç prematüre gibi ilerlemediler normal günün de doğan bebek gibi ilerlediler yürümeleri konuşmaları kiloları geriden gelmedi hiç o yüzden hiç takılmayın sağlıklı olsunlar yeter