evosu her gebelikte belirti bekleyemeyiz çünkü her gebelik kendine özel mesela ben toplam 4 tane gebelik getirdim tabii ki de 2 tanesi düşük bir tanesi 3 yaşında bir tanesi de 5+4 haftalık hamileyim hepsinin belirtisi birbirinden çok farklıydı birbirini tutmuyor