visnelicheescake son regl 24 Haziran 1 hafta gecikme ile 5+2de 106 beta çıktı göğüs hassasiyeti 1 kusma oldu. Ara ara öğürme oluyor . Salı günü regl göre 6haftalık olcam 2. Bebeğim olcak benimde ama pıhtılaşma sorunum var bu yüzden erken gidicem doktora. İğne kullanmam gerek 9ay. Rahimde de sol kısım ara ara batma oluyor o kadar:)