Bende 5+4′ üm 3 gün önce keseyi gördük 13 Ağustosta da kalp atışını duymaya gidecez 🥹💖 bende de inanılmaz derecede halsizlik ve uyku hali var ara ara da karnıma iğne batar gibi oluyor kasıklarıma kramp giriyor ve gögüslerimde hassasiyet had safhada 🤦🏻♀️ ama normal galiba ilk zamanlarda hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım insallah bebislerimizi 🙏🏻