Nazliip bende halsizlik uyku göğüs ucu hassasiyetim oluyor ara sıra işte kramp tarzi kaşık batmadi vajinal batma vs yaşıyorum onun harici belirtim pek yok🥹 sen bebeği gördün mü ben Perşembe günü 4+6 kese gördüm haftaya cuma randevum var 6+0 olacağım acaba görür müyüm kalbini de duyar miyim diyorum 🥹